Еуразия халықтары ішекті аспаптарының мәдиниеті мен тарихы аясындағы скрипка

Көріністер: 12

Загружено: 3

Бөлісу:

Мақаланы жүктеп алу Russian

Авторлар

Екатерина Миськив

Ішекті аспаптар кафедрасының 1-ші курс магистранты

Қазақстан

Мақала туралы ақпарат

Мақаланың жарияланған күні

2022-09-30

Мақала беті

61-68

Бөлім

Өнер және гуманитарлық ғылымдар

Лицензия

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 International

Аңдатпа

Ішекті аспаптар мен скрипка мәдениеті, атап айтқанда, әртүрлі халықтар арасында, психологиялық, эстетикалық, музыкалық және көркемдік, рухани, фольклорлық, символдық, этникалық және т. б. сияқты жалпы факторлармен біріктірілген тұтас және көп қырлы жүйе аясында ешқашан қарастырылмаған. халықтың әр түрлі топтары, сонымен қатар тарихи және қозғаушы буын, сонымен қатар скрипка материалдық және рухани мәдениеттің элементі, көптеген халықтарды біріктіретін құрал ретінде. Бұл скрипка Еуразия халықтарының музыкалық идеяларын жүзеге асырудың құралы ретінде, мәдени-тарихи процестің әртүрлі кезеңдерінде үнемі өзгеріп отыратын әлеуметтік-мәдени мәртебе контекстінде салттық іс-әрекеттерде делдал ретінде қарастырылады. Бұл мақалада Ішекті аспаптар, атап айтқанда скрипка Еуразия халықтарының этникалық ерекшеліктерін сіңірген және мәдени-тарихи процестің әртүрлі кезеңдерінде үнемі өзгеріп отыратын әлеуметтік-мәдени мәртебедегі байланыстырушы буын болып табылатын материалдық және рухани мәдениеттің элементі ретінде ұсынылған. Славян және Азия елдерінің өміріндегі ішекті аспаптардың әртүрлілігі мен айырмашылығы, Скрипка жасау процесінде еуропалық аспаптармен ерекше симбиозы, діни, рухани және зайырлы мәдени кеңістіктерге тікелей қатысу, сондай-ақ әртүрлі әлеуметтік – құрылымдық деңгейлердегі сұраныс-мұның бәрі көптеген халықтарды біріктіретін құрал ретінде скрипканың мәдени маңыздылығын анықтаудың маңызды аспектілері.

1

Кілтті сөздер

скрипка
ішекті-ысқылы аспаптар
этно-фольклорлық тиістілік
Тарихи контекстегі Ішекті аспаптар

Список источников (СИ) и References

Закс К. Систематика музыкальных инструментов // Народные музыкальные инструменты и инструментальная музыка; рус. перевод И.З.Алендера, ред. Е.В.Гиппиус. – М., 1987. – Ч.1.

Виолле-ле-Дюк Э.Э. Жизнь в средние века. СПБ., 1997.

Привалов Н.И. Тамбуровидные музыкальные инструменты Русского народа. Очерк их происхождения, появления на Руси и существования (добра, балалайка, лютня, кобза, бандура, торбан). Историческое исследование // Известия Петербургского общества музыкальных собраний. СПБ., 1905 Апрель-июнь., 1906 Февраль.

Привалов Н.И. Звончатые гусли на Руси // Музыка и пение. - 1908. -№7,8,10 и др.

Andersson О. The Bowed-Harp. - London, 1930.

Väisänen А.О. Kantele - ja jouhikko-sävelmiä. - Helsinki, 1928.

Nieminen, R. Jouhikko - The Bowed Lyre. Kansanmusiikki-institutin julkaisuja KIJ 61 / Juminkeon julkaisuja 61, 2007.

Bruford А. Gaelic folk-tales and mediaeval romances. - Dublin, 1969.

Даркевич В.П. Путями средневековых мастеров. М.-1972.

Даркевич В.П. Народная культура средневековья. М.-1988.

Поветкин В.И. Новгород и Новгородская земля. Из музыкального обихода древних новгородцев // История и археология Новгорода. – Новгород, 2007. - №21.

Сузукей В.Ю. Тувинские традиционные музыкальные инструменты. – Кызыл, 1989.

Сузукей В.Ю. Бурдонно-обертоновая основа традиционного инструментального музицирования тувинцев. – Кызыл, 1993.

Bachmann W. Die Anfäge des Streichinstrumentenspiels. – Leipzig, 1964.

Дончев С. Восточные параллели преславского и мадарского всадников и сведения о европейских гуннах // У истоков творчества. Первобытное искусство. – Новосибирск, 1978.

Дончев С. Писменноста на прабългарите и славянската азбука // Исторически переглед. – 1971, №2.

Привалов Н.И. Гудок – древнерусский народный, смычковый инструмент в связи со смычковыми инструментами других стран. Историко-этнографическое исследование. СПБ, 1904.

Sachs K. Sistematika muzykal’nyh instrumentov // Narodnye muzykal’nye instrumenty i instrumental’naâ muzyka; rus. perevod I.Z.Alendera, red. E.V.Gippius. – M., 1987. – Č.1.

Violle-le-Dûk È.È. Žizn’ v srednie veka. SPB., 1997.

Privalov N.I. Tamburovidnye muzykal’nye instrumenty Russkogo naroda. Očerk ih proishoždeniâ, poâvleniâ na Rusi i suŝestvovaniâ (dobra, balalajka, lûtnâ, kobza, bandura, torban). Istoričeskoe issledovanie // Izvestiâ Peterburgskogo obŝestva muzykal’nyh sobranij. SPB., 1905 Aprel’-iûn’., 1906 Fevral’.

Privalov N.I. Zvončatye gusli na Rusi // Muzyka i penie. - 1908. -№7,8,10 i dr.

Andersson O. The Bowed-Harp. - London, 1930.

Väisänen A.O. Kantele - ja jouhikko-sävelmiä. - Helsinki, 1928.

Nieminen, R. Jouhikko - The Bowed Lyre. Kansanmusiikki-institutin julkaisuja KIJ 61 / Juminkeon julkaisuja 61, 2007.

Bruford A. Gaelic folk-tales and mediaeval romances. - Dublin, 1969.

Darkevič V.P. Putâmi srednevekovyh masterov. M.-1972.

Darkevič V.P. Narodnaâ kul’tura srednevekov’â. M.-1988.

Povetkin V.I. Novgorod i Novgorodskaâ zemlâ. Iz muzykal’nogo obihoda drevnih novgorodcev // Istoriâ i arheologiâ Novgoroda. – Novgorod, 2007. - №21.

Suzukej V.Û. Tuvinskie tradicionnye muzykal’nye instrumenty. – Kyzyl, 1989.

Suzukej V.Û. Burdonno-obertonovaâ osnova tradicionnogo instrumental’nogo muzicirovaniâ tuvincev. – Kyzyl, 1993.

Bachmann W. Die Anfäge des Streichinstrumentenspiels. – Leipzig, 1964.

Dončev S. Vostočnye paralleli preslavskogo i madarskogo vsadnikov i svedeniâ o evropejskih gunnah // U istokov tvorčestva. Pervobytnoe iskusstvo. – Novosibirsk, 1978.

Dončev S. Pismennosta na prabʺlgarite i slavânskata azbuka // Istoričeski peregled. – 1971, №2.

Privalov N.I. Gudok – drevnerusskij narodnyj, smyčkovyj instrument v svâzi so smyčkovymi instrumentami drugih stran. Istoriko-ètnografičeskoe issledovanie. SPB, 1904.


Deprecated: trim(): Passing null to parameter #1 ($string) of type string is deprecated in /var/www/vhosts/nesibeli.kz/saryn.seopro.kz/cache/t_compile/93b4f13326abf2c920de729fdcdace1580d9bcb7^4dffb64063bb972c37e05619a2ccd9d0ea7473ac_0.app.frontendcomponentsfooter.tpl.php on line 70