Қазақстанның музыкалық сахна тәжірибесіндегі media-art жобаларының ерекшеліктері

Көріністер: 107

Загружено: 71

Бөлісу:

Мақаланы жүктеп алу Russian

Авторлар

Раушан Джуманиязова

Өнертану кандидаты, музыкатану және композиция кафедрасының доценті

Құрманғазы атындағы Қазақ ұлттық консерваториясы

Қазақстан

https://orcid.org/0000-0001-5191-0547

Мақала туралы ақпарат

Мақаланың жарияланған күні

2023-09-26

Мақала беті

76–90

Бөлім

Өнер және гуманитарлық ғылымдар

Лицензия

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 International

Аңдатпа

Бүкіл әлемде жүз жылдан астам уақыт бойы дамып келе жатқан электрондық музыка Қазақстанда негізінен бұқаралық жанрлар аясында қалыптасты. Жиырмасыншы ғасырдың соңғы онжылдықтарында клубтарда алғашқы диджейлер пайда болды, содан кейін олардың ең алдыңғы қатарлылары әртүрлі музыкалық топтармен тәжірибе жасай бастады, ал 2010 жылдары techno-клубтар ашылып, арнайы фестивальдар мен медиа-жобалары ұйымдастырыла бастады. Академиялық музыкада электронды музыка мен электронды музыкалық аспаптардың өзара әрекеттесу тәжірибесі оқшауланған көріністерге ие. Мақалада автордың тәжірибелік тәжірибесін мысалға ала отырып, мұндай медиа-жобалардың ерекшеліктері, сондай-ақ оларды басқару технологиялары қарастырылады. Кіріспеде көркемдік құндылық мәселелері мен media-art жобаларының ерекшеліктерін қамтитын негізгі проблемалық сала тұжырымдалып, музыкамен өзара әрекеттесу жағдайында қосымша функциялармен қамтамасыз етілген орталық тұлға ретінде куратор туралы гипотеза алға қойылған. Әдістемелер бөлімінде өнертану, менеджмент, музыкатану, мәдениеттану және т. б. Сияқты білім салаларының әдістерін бейімдей отырып, пәнаралық тәсілдің мәні берілген. Зерттеудің жүйелілігі тарих пен өнердің жетекші теоретиктерінің әдістемесіне негізделген, соның ішінде Mario Kosta, Fred Forest, Oliver Grau. Нәтижелер мен талқылау бөлімінде арнайы media-art жобаларына талдау жасалады – Ethnotronica (2022), 41 – MO 41 Іске асыру музыкасы,, Drake Music Scotland-пен бірге инклюзивті жоба (Шотландия, 2021–2023). Үш жоба да мемлекеттік қаржыландырусыз жүзеге асырылды, тәуелсіз ұйымдардың жұмысының нәтижесі болды және электронды музыканттар мен заманауи технологиялармен коллаборацияны қамтыды, сонымен қатар жаңа типті менеджер-куратордың басқаруымен жүзеге асырылды, олар медиа-арт жобалар түріне, Қазақстанның қазіргі музыкалық мәдениетінің эксперименттік саласына жатады. Қорытындысында зерттеу нәтижелерін шығарып  және одан әрі болашағын белгілейтін жеті негізгі тармақ ұсынады.

1

Кілтті сөздер

media-art жобасы
Ethnotronica
MO 41
музыкалық инклюзия
Drake Music Scotland
куратор
кураторлық жұмыс

Список источников (СИ) и References

Ferreira, L. N. Controlling Neural Language Models for Affective Music Composition: diss. … PhD in Computer Science / Lucas Ferreira. – Santa Cruz: University of California Santa Cruz, 2021. – 151 p. – [digital source] URL: https://escholarship.org/uc/item/437430f4 [access date: 30.07.2023].

Grau, O. Media Art Histories. – Cambridge: MIT Press, 2007. – 475 p. Grau, O. Virtual Art: From Illusion to Immersion. – London: MIT Press, 2003. – 431 p.

Jumaniyazova, R. A Kazakh “Gold Rush”: How Modern Nomads Sound // World Literature Today. – 2022. – PP. 10–14.

Kivijärvi, S. Applicability of an Applied Music Notation System: A Case Study of Figurenotes // International Journal of Music Education. – 2019. – No. 4. – Vol. 37. – PP. 654–666. – DOI: 10.1177/0255761419845475.

Джуманиязова, Р. К. Перспективы Grassroots проектов в музыкальном секторе креативных индустрий Казахстана // Central Asian Journal of Art Studies. – 2022. – Т. 7. – № 1. – С. 38–52. – DOI: 10.47940/cajas.v7i1.511.

Джуманиязова, Р. К.; Мылтыкбаева, М. Ш. Восточные концепты в современной камерно-инструментальной музыке (на примере репертуара ансамбля «Игеру») // Вестник Карагандинского университета. Серия Педагогика. – 2022. – № 1 (105). – С. 39–48. – DOI: 10.31489/2022Ped1/39–48.

Лысак, И. В. Междисциплинарность: преимущества и проблемы применения // Современные проблемы науки и образования. Сетевое издание. – 2016. – № 5. – 24.10.2016. [электронный ресурс] URL: https://science-education.ru/ru/article/view?id=25376 [дата доступа: 15.08.23].

Меньшиков, Л. А. Мистер «Флюксус» и перипетии его биографии в истории авангарда второй половины ХХ века: американский период после 1963 года // Вестник Академии русского балета имени А. Я. Вагановой. – 2016. – № 5 (46). – С. 88–96.

Негарестани, Реза. Работа нечеловеческого // Логос. – 2021. – Т. 31. – № 3 (142). [электронный ресурс] URL: https://cyberleninka.ru/article/n/rabota-nechelovecheskogo [дата доступа: 20.08.23].

Смирнов, А. А. Педагогическая модель инклюзии в профессиональном музыкальном образовании // Музыкальное искусство и образование. – 2018. – № 4 (24). – С. 55–69.

References

Ferreira, L. N. Controlling Neural Language Models for Affective Music Composition: diss. … PhD in Computer Science / Lucas Ferreira. – Santa Cruz: University of California Santa Cruz, 2021. – 151 p. – [digital source] URL: https://escholarship.org/uc/item/437430f4 [access date: 30.07.2023].

Grau, O. Media Art Histories. – Cambridge: MIT Press, 2007. – 475 p.

Grau, O. Virtual Art: From Illusion to Immersion. – London: MIT Press, 2003. – 431 p.

Jumaniyazova, R. A Kazakh “Gold Rush”: How Modern Nomads Sound // World Literature Today. – 2022.– PP. 10–14.

Jumaniyazova, R. K. Perspektivy grassroots proyektov v muzykalnom sektore kreativnykh industriy Kazakhstana [orig. Russian: Perspectives of Grassroots Projects in the Music Sector of Creative Industries of Kazakhstan] // Central Asian Journal of Art Studies. – 2022. – Vol. 7. – No. 1. – PP. 38–52 – DOI:10.47940/cajas.v7i1.511.

Jumaniyazova, R. K.; Myltykbayeva. M. Sh. Vostochnyye kontsepty v sovremennoy kamerno-instrumentalnoy muzyke (na primere repertuara “Igeru” [orig. Russian: Oriental Concepts in Modern Chamber and Instrumental Music (On the Example of the “Igeru” Repertoire)] // Bulletin of Karaganda University. Series Pedagogics. – 2022. – No. 1 (105). – PP. 39–48 – DOI: 10.31489/2022Ped1/39–49.

Kivijärvi, S. Applicability of an Applied Music Notation System: A Case Study of Figurenotes // International Journal of Music Education. – 2019. – No. 4. – Vol. 37. – PP. 654–666. – DOI: 10.1177/0255761419845475.

Lyssak, I. V. Mezhdistsiplinarnost: preimushchestva i problemy primeneniya [orig. Russian: Interdisciplinarity: Advantages and Problems of Application] // Modern Problems of Science and Education. Network publication. – 2016. – No. 5. – 8 p. – [digital source] URL: https://science-education.ru/ru/article/view?id=25376 [access date: 15.08.2023].

Menshikov, L. А. Mister “flyuksus” i peripetii yego biografii v istorii avangarda vtoroy poloviny KHKH veka: amerikanskiy period posle 1963 goda [orig. Russian: Mr. Fluxus and the Vicissitudes of His Biography in the History of the Avant-Garde of the Second Half of the Twentieth Century: The American Period after 1963] // Bulletin of Agrippina Vaganova Ballet Academy. – 2016. – No. 5 (46) – PP. 88–96.

Negarestani, R. Rabota nechelovecheskogo [orig. Russian: The Work Of the Inhuman] // Logos. – 2021. – Vol. 3 (142). [digital source] URL: https://cyberleninka.ru/article/n/rabota-nechelovecheskogo [access date: 20.08.23].

Smirnov, А. А. Pedagogicheskaya model inklyuzii v professionalnom muzykalnom obrazovanii [orig. Russian: A Teaching Model of Inclusion In Professional Musical Education] // Musical Art and Education. – 2018. – Vol. 4 (24). – PP. 55–69.


Deprecated: trim(): Passing null to parameter #1 ($string) of type string is deprecated in /var/www/vhosts/nesibeli.kz/saryn.seopro.kz/cache/t_compile/93b4f13326abf2c920de729fdcdace1580d9bcb7^4dffb64063bb972c37e05619a2ccd9d0ea7473ac_0.app.frontendcomponentsfooter.tpl.php on line 70