Бестібаевтың «Азия дауысы» маршындағы ұрмалы қондырғы партиясына барабаншы-орындаушының көзқарасы

Көріністер: 14

Загружено: 3

Бөлісу:

Мақаланы жүктеп алу

Авторлар

Данияр Ботабаев

Үрмелі және соқпалы аспаптар кафедрасының магистранты

Құрманғазы атындағы Қазақ ұлттық консерваториясы

Қазақстан

Мақала туралы ақпарат

Мақаланың жарияланған күні

2021-03-30

Мақала беті

58-63

Бөлім

Өнер және гуманитарлық ғылымдар

Лицензия

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 International

Аңдатпа

Бұл мақалада атақты композитор Әділ Бестібаевтың «Азия дауысы» салтанатты марш шығармасындағы ұрмалы партияға жасаған орындаушылық талдау беріледі. Зерттеудің мақсаты – дыбыс шығаратын құралдар жиынтығы ретінде қолданылатын ұрмалы қондырғының ерекшеліктерін анықтау (тембрлердің көркемдік мүмкіндіктері), сондай-ақ ұрмалы аспаптардың қызметтік жүктемесін анықтау. Сол үшін ұрмалы аспаптар жеке де, басқа оркестрлік партиялармен ансамбльдегі де партиясы бөлшектеп беріледі. Келесі міндеттер қойылды: 1) фактурамен және динамикамен синтезде ырғақты (ырғақты сурет) сипаттау. Ырғақты суреттің кейбір қызметтерін түсіну үшін аранжировка жасаушылар мен компьютерде жұмыс істеушілердің терминологиясы (слэнг) арқылы сипаттау әдістемесі қолданылды – «драм-партия», «сустейн», «сэмплдер», «панч-ырғақ» және т.б.; 2) «Барабаншының» «шеберлігін» аудио-жазбаларды тыңдау әдісімен анықтау және ұрмалы қондырғы партиясын орындауға қысқаша сипаттама беру; 3) жалпы түркілік музыка мәнмәтінінде дәстүрлі қазақ музыкасының құрылымы айқын орын алатын теориялық-әдіснамалық базаны қарастыра және зерттей отырып, Әділ Бестібаевтың «Азия дауысы» стилінің шығу көздерін анықтау. Сонымен бірге композитордың стилін жарқын ұлттық және заманауи деп анықтау.

1

Кілтті сөздер

Әділ Бестібаев
Азия дауысы
ұрмалы қондырғы партиясы

Список источников (СИ) и References

Некрасв С.И., Некрасова Н.А. Философия науки и техники: тақырыптық сөздік [Мәтін] / Некрасов С.И., Некрасова Н.А. – Орёл: ОМУ, 2010. – 289 б. 2. Создание партии ударных инструментов как метод освоения современных музыкальных стилей студентами на занятиях по дисциплине «практикум по музыкальной стилистике» //RSVPU_2016_242.pdf «Российский государственный профессионально-педагогический университет» – Екатеринбург, 2016. 3. Адиль Бестыбаев: Мы не беженцы! // [Электронный ресурс] // https://www.caravan.kz/gazeta/adil-bestybaev-my-ne-bezhency-52711/24.10.2008. 4. Кузбакова Г. Композиторы Казахстана: реальность бытия//Континент. – 18.9–1.10.2002. – № 18(80). 2012 жылы 10 маусымда мұрағатталған.

Курпякова Н. Из слова древнего рождается мотив//Казахстанская правда.– 22.11.2011. – № 371–372 (26762–26763).

Nekrasv P.I., Nekrasova N.A. Filosofiya nauki i tekhniki: taқyryptyқ sөzdіk [Mәtіn] / Nekrasov P.I., Nekrasova N.A. – Oryol: OMU, 2010. – 289 b.

Sozdanie partii udarnyh instrumentov kak metod osvoeniya sovremennyh muzykal'nyh stilej studentami na zanyatiyah po discipline «praktikum po muzykal'noj stilistike» //RSVPU_2016_242.pdf «Rossijskij gosudarstvennyj professional'no-pedagogicheskij universitet» – Ekaterinburg, 2016.

Adil' Bestybaev: My ne bezhency! // [Digital source] // https://www.caravan.kz/gazeta/adil-bestybaev-my-ne-bezhency-52711/24.10.2008.

Kuzbakova G. Kompozitory Kazahstana: real'nost' bytiya//Kontinent. – 18.9–1.10.2002. – № 18(80). 2012 zhyly 10 mausymda mұraғattalғan.

Kurpyakova N. Iz slova drevnego rozhdaetsya motiv//Kazahstanskaya pravda.– 22.11.2011. – № 371–372 (26762–26763).


Deprecated: trim(): Passing null to parameter #1 ($string) of type string is deprecated in /var/www/vhosts/nesibeli.kz/saryn.seopro.kz/cache/t_compile/93b4f13326abf2c920de729fdcdace1580d9bcb7^4dffb64063bb972c37e05619a2ccd9d0ea7473ac_0.app.frontendcomponentsfooter.tpl.php on line 70